امیدآفرینی اقتصادی دستگاه قضا| رفع مشکلات عمدۀ بخش خصوصی سیستان و بلوچستان برای سرمایه‌گذاری و تولید

9:38 - 10 آبان 1399
کد خبر: ۶۶۹۲۶۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۳۰ واحد تولیدی راکد به کمک دستگاه قضا در استان شروع به فعالیت کرده‌اند، گفت: اقدامات و همکاری‌های دستگاه قضا در رفع مشکلات تولیدکنندگان در این استان برای بخش خصوصی امید آفرین شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
احمدعلی موهبتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همکاری‌های متقابل قوه قضاییه و استانداری سیستان و بلوچستان در رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان بیان داشت: الحمدالله هماهنگی خوبی بین سایر دستگاه‌های استان سیستان و بلوچستان و قوه قضاییه وجود دارد.
 
وی ادامه داد: فعالیت های ثمربخش و کمک کننده دستگاه قضایی در استان سیستان و بلوچستان، بسیاری از مشکلات بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و تولید را که در سابق وجود داشت، برطرف کرده است. 

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات و همکاری‌های دستگاه قضا در رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران در این استان برای بخش خصوصی امید آفرین شده است که جای تقدیر و تشکر دارد. کارهای زیادی انجام شده اما راه طولانی در پیش داریم که ان‌شاءالله  با همکاری همه اعضای شورای تامین استان امیدواریم این مشکلات برطرف شود و روز به روز شاهد رونق روز افزون تولید و صنعت در استان پهناور سیستان و بلوچستان باشیم. 

موهبتی با بیان اینکه در شرایط فعلی هرکسی دلش به حال  این نظام و انقلاب می‌سوزد باید تلاش و همت بیشتری داشته باشد، عنوان کرد: در سال جاری ۳۰ واحد راکد در  استان به کمک دستگاه قضا در استان سیستان و بلوچستان احیا شد و قصد داریم حداقل ۴۰ واحد دیگر را نیز از حالت رکود خارج کنیم. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *